Lipas Gendut♥
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
assalamualaikum :))))
Monday, 29 August 2011 @ 21:06 | 0 Comment [s]

wehy korang!!!tolong laa bodohh:))) akuu terperangkap kat terengganuuuu :((( akuu rase macam kat nagera kat israil jee weyh...tolongggg....btw akuu pun tengah berpereabg dengan musuh akuu iaituu suntun,...hahhahaha,,korang nak tahu akuu tak pasal ape aku panggil dia suntun..sebab rambut dia macam sutun...nak tergelak akuuu...dah laaa gedik gilee...baling mercun kat depan rumah tok mek akuuuu...aishh!!! sabar je laa weyh...now!!!aku nak baling mercun bolaaa kat depan umah kayu hangus suntun itu...bagi jee weyh..( itu laa sokongan adik aku yang hitam tuuu ) yang ibu akuu lak ashik melantak macam singa betina ...okew leee tuu je hari ini....esok maluu laa naqk mintak maaf...doa kan aku selamat ye!!!


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. I'm Aina Najiha, fifteen. Pmr candidate. Wish me luck okay :)


Entry Profile




Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping