Lipas Gendut♥
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Monday 21 November 2011 @ 12:05 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum.

Hari ini memeng best.Mule2 bangun mandi.Agak happy sikit cuz pagiII gelak.heeeee.then pergi scholl aku tunggu member ketot aku.Lepas tu beratur tetiba hujan melimpahi kite orang #tumpuk2tudungkite# then kite gan 3ketot lepak bawak cendawan.Wayh ascik ascik.Dah puas lepak tu alih2 teacher teaboh nampak.lari.lari.lari itu le laungan along kami.ahh nice nye.=='.
naik class.Masyaallah.kotor gile babi.tak payah cakap class aku macam tempat pembuangan sampah.muke budak dalam class pulak dah macam  tikus gigi besar yang karat kotor.eee.aku sebagai supergirl.kene la sapu class itu.Siallan nye budak class.Lepas dah bersih baru sedap aku nak stay situ.Me,tyqa,wanie gosip la.yang tyqa pagi2 dah berair pergi cerite pasal kawin kontra.Uwahh so sweet cerite tyqaq.Wanie tk habis beristigfar banyak.Konon nye alim la tu.haaaa<3.Hari ini boleh juga pecah rekod gaduh.best gaduh gan nono.Tu tak best sangat.then class kotor blik.shit.dah supergirl malas naqk sapu.Lantak korang.Jeng.Jeng.Jeng.sir.ibrahim datang class dengan tangan nye ade rotan.kecik.datang2 terus pukul anak buah aku.Wayh penat dowang bayar diut pelindungan kat wanie comel.puih terkeluar tahi hidung aku lah.Btw ade ke petut cikgu panggil aku tembam.Eyh aku banyak sabar dgan orang tue nie.Tetiba cikgu tarik faiz then dye check seluruh tubuh faiz tu.Cikgu suruh kite orang tengok ape yaqng pelik kat faiz nie.Tengok tengok.Tk ade yg pelik pun.Kite orang dalam class dah mlas nak teka teki dengan cikgu.Cikgu terus ckap yang zip seluar faiz terbuka.Hahahahaha.Aku plinh over gelak nye.lepaqs dah bosan dye pun keluar.Ahhh happy gile kite orang waktu tu.then dengar bydak gaduh pikir gempak sangat la.Pergi tengok jap alih2 kerbau dengan nazri gaduh.yang nie lawang gile.Kerbau kememey sial.Nangis hmm bagi tahu mommy hmm hmm.Hahah.Kerbau harap je bdan besar tapi kecut. bau bau kimie kerbau terpijak tahi kerbau.itu je laa.Sekian terima kasih.


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. I'm Aina Najiha, fifteen. Pmr candidate. Wish me luck okay :)


Entry Profile




Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping