Lipas Gendut♥
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Thursday 24 November 2011 @ 11:21 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum. hai semua.Dipagi buta nie aku baru sarapan mihun goreng dengan mama aku.
 @-@

hari ini aku nak balik kampung.Kampung aku kat melake kat merlimau.Kalau korang nak datang kene pakai sopan2.Sebab nenek aku usztazah.Dia patang budak tk pkai tudung and seksi.Nanti kene kutuk belakang.Klau atuk aku tak ape , sebab atuk orang lembut sikit.hidup dia tak ambil tahu hal orang.sebab tu aku iloveyou grandfather.tadi aku baru mesej kawan aku.Name dye nazmi,dia ketua kelas then sekarang dia pindah kat perak.Sedih gile,Semua orang rindu kau nazmi but bukan aku.Haaaa.Aku rase malas nak balik sane tu.aku ashik kene ejek,buwat kerje.arhh..Malas nye.Aina Aina Aina.Tu je nenek aku selalu sebut.Atuk aku lak selalu kate aku kembang cuz badan aku makin membesar.Alooo biase laa tu perempuan.kalau ade sedare mare lagi teruk aku kane.lansung tak boleh online korang tahu.deyh menyampah onden.sebab tu lah aku online puas-2.heeeee.

form 2 pun aku dah nak berakhir.Tak lame lagi pmr pulak mari.Pikir aku takut lee tu.Puih terkeluar tahi hidung aku.Terpisah lah aku gan adik aku yang ketot tuu.semua kelas pandai.Aku pun naeik pandai juga.Tapi anis aku minta maaf sangat kat kau sebab kau tak dapat duduk kelas dengan aku tahun depan.its okay kan sayang.kau boleh bersame along.haaaaa.btw kau budak perempuan kau jangan rampas member ketot aku okay sayang.Kau kene sedar kau tu dulu nerd beby.Seseorang lagi,kau laa perempuan.Aku ingat kan lagi tak baik tau kirim salam kat lelaki.Itu bermaksud kau hilang dare tau wak.then satu lagi awak jangan la jalan mendada.i dont like that okay.kau dulu nerd okay kau dilrang masuk geng aku okay.Kau tangok kalau kau lepak dengan kau.Aku tak kan layan kau monyet.okay setakat tu je yang mampu aku cerita kan.Bye Sayang.


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. I'm Aina Najiha, fifteen. Pmr candidate. Wish me luck okay :)


Entry Profile




Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping