Lipas Gendut♥
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Thursday 1 December 2011 @ 21:43 | 0 Comment [s]

its me:>
aku dapat pendapat yang blog ni boleh tulis ape yang aku suke betul tak.Right,aku benci betul lah kalau orang tak tahu syukur ni.Kau kene syukur sebab aku dah basuh bilik air kau,basuh baju kau,angkat baju,masak nasi,kutip tahi kucing kau,jage kucing kau tahu tak.Itu pun kau tak boleh simpan baju dlam aku.Aku sedih betul makan malam aku kau habis kan.then malam ni aku kebulur.Kau memang tak ade hati perut right.yee aku tahu itu.kau tak rase kesian ke kat aku yang buwat kerje kau waktu kau tak ade dirumah.aku macam nak nangis jee kau buwat aku macam bibik.Kau tak kesian ke kat aku hah.Aku penat tau hari-2.then malam nie aku jumpe kau,aku cakap makanan dah habis.kau buwat do no jee aku cakap bende tu and kau layan anak kesayangan kau tu.then aku pergi dapur tengok ade kuah and ikan,itu bernasib baek,bagi aku kuah itu lah nyawa aku.aku makan kat dapur belakang,sorang2 then kau tengok kau senyum,alooo baek nye kau kan.konon laa.Aku nak online maqen game pun kau suruh senyap biase lah tu game.hah tu je lah aku nak cerita kat korang.kbai..


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. I'm Aina Najiha, fifteen. Pmr candidate. Wish me luck okay :)


Entry Profile




Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping